margreet-en-anke.reismee.nl

Reiskriebels

Hallo allemaal!

Het is bijna zover en het begint al te kriebelen.. Overmorgen vliegen we vanaf Dusseldorf naar Dubai voor een ontbijtje.Daarnavliegen we verder naar Kaapstad.

We gaan in Grabouwals beginnend fysiotherapeut aan de slag. Het zou leuk zijn om precies te vertellen wat we gaan doen, maar dat weten we zelf nog niet helemaal. Even afwachten dus, maar zodra we meer weten laten we het jullie weten!

Groeten Anke en Margreet

Eric

Spanky! superleuk, onbijten in dubai, klinkt wel prima!

ben benieuwd naar jullie avonturen, hele goeie vlucht alvast! groeten!

sophie

aah superleuk dat jullie zo'n 'dagboek' bijhouden:) sta je toch nog in contact met de studiegenootjes die lekker in het buitenland zitten!!
ontbijtje in dubai, doe maar luxe:P
ik wens jullie een fantastisch half jaar toe daar in zuiden, veel leren, maar ook een beetje voorzichtig zijn:P

liefs
sophie

Susanne

Goede reis!

Marleen

Heel veel plezier daar in Afrika!!!
Goede vlucht en geniet ervan..

kus marleen

Teun

Ziet er goed uit;) Ontbijt in Dubai:P Heel veel succes en plezier in Afrika!!!!

Teun

Zozo, doe maar!!! Goed bezig dames!

J.W, Ria en Ester

Heel veel plezier en alvast een hele goede reis. Geniet ervan. We hopen nog vele leuke dingen van jullie te horen.

Sas en Evert-Jan

He meiden,
Wij willen jullie heeeeeel veel plezier wensen in Zuid-Afrika!! Geniet ervan en we houden de verhalen bij:)

Ellen D.

Hoi hoi,
Super veel plezier!! Ik ben stiekem heeeel jaloers op jullie! Drie jaar geleden ging ik.. Het was de beste tijd van mijn leven!! GENIET!!!!! x Ellen