margreet-en-anke.reismee.nl

Bijna thuis...

Hallo daar!

Jullie denken vast... Daar komt weer een ontzettend lang verhaal met wat wij allemaal hebben meegemaakt de laatste twee weken! Maar nee! Wij zijn namelijk al bijna thuis.... Met een dubbel gevoel stappen wij hier donderdag in het vliegtuig op weg naar het koude kikkerland. Aan de ene kant erg veel zin om jullie allemaal weer te zien, maar aan de andere kant valt het zwaar om de zon en al het moois hier in te ruilen voor het platte en koude Nederland. Maarja... aan alles zit een begin en een eind en dit is nou eenmaal het begin van het einde.....n (klinkt dramatisch he?)

We zullen jullie al gauw gaan vervelen met alle verhalen en foto's, maar dan in de live versie. Is toch veel leuker!

Vrijdagmiddag zijn we terug op Nederlandse bodem

mariek

Oh meiden, wat een gek idee he! Heeeel leuk om straks al je verhalen en foto's te zien ank! Waaa! Bijna terug!
Een goede terugreis alvast en tot snel!!!!
Liefssssss!

Marian

Hej!

Geniet nog even lekker van de daagjes daar en voor donderdag; een hele goede en fijne terug reis!

Veel liefs,
Marian

Aukje

Yess dat klinkt goed!!! Succes met afscheid nemen van het verre Afrika! Geniet nog even de laatste dagen en kom daarna maar heel snel terug! Tot snel ank! Xxx

Gerwin

Goeie reis!!

Gerdien

Tja, en dan alweer bijna pakken.. Kunnen jullie wat zon bottelen en meebrengen??? Erg benieuwd naar de verhalen en foto's ect... en mocht je ooit weer terug willen, ik ga graag mee... na twee keer een rondreis daar nog lang niet genoeg gezien ;-)
Africa gets under your skin...

een goede reis terug en tot vrijdag...

Sofie

Nou meiden... dat was het dan!!
Maar aan al jullie verhalen te lezen, hebben jullie wel echt een super super super tijd gehad!! :D

Wie weet keren jullie nog eens terug?!

Tot snel!! X

annemiek

Afscheid nemen, je laat een hoop achter maar neemt heel veel mee. Goede reis en kom maar gauw langs. Kus, ook van Jan

Edu en An

He meisjes, ik heb genoten van jullie verhalen en foto's ik hoop ook og te genieten van jullie live verslag. Een heeeel goede terugreis en tot gauw.
Lieve groet An

piet

beste afrikaantjes,jullie mogen de winterkleertjes wel bovenop je handbagage leggen.we zullen de kachel wat hoger opstoken hier in het o zo rustige elburg.
heel goede reis toegewenst en tot gauw

Anja

Hoi Margrreet en Anke,

Aan alle leuke dingen komt een einde , wij wensen jullie een heel goede terugreis en tot gauw!!

Groetjes Anja, Louis en Tim

Paul

Nog een zaterdagje rust en dan is ons team weer kompleet. Welkom terug.

Gr,

Paul
~~

Sil

Goede reis terug! Heb van jullie verhalen genoten!